Heeeeey sexy lady!

Hej!
 
Då sitter jag här och bloggar igen då ;) 05.25 ringer mitt jäkla arlarm... Bara att pallra sig upp! Kände mig så stressad. Fick stanna upp ett slag och andas. Gillar inte nya saker, inte när man inte vet vad som ska ske! Vill ha kontroll. När jag va på väg till mitt nya jobb så kollar jag på klockan 06.33, GAAAAH!!! Ska va ombytt och klar 06.45. Svårt när man inte vet hur lång tid det tar att gå dit och så. Men det gick bra. Visste dock inte vart jag skulle så en tjej fick visa mig. HAHA! Snurrhönan.
 
Dagen gick rätt så snabbt! Kände mig dock som en praktikant ibland när jag stod där och inte visste vad jag skulle göra. Vet ju VAD som ska göras men känner ju inte dom boende än och hur dom brukar göra. Men tror det här stället kommer bli sjukt bra! Bara jag kommer in i det så.
 
Känner hur tröttheten smyger sig på mig långsamt! Men jag ska INTE sova, blir bara jobbigt när man ska sova på natten sen. Finns bättre saker man kan göra... Hmm städa kanske!
 
Imorgon är det LÖRDAG!!!! För er som kanske missat det ;) Höga klackar och en snygg klänning väntar på mig! GAAAAH! SKa bli så kul <3 Taggar med lite bra musik! Älskar den!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0