Hemmafru?

Hej!
 
Träningen gick STRÅLANDE! Skippade mage/rygg för passet va fullt... La 100% på combaten istället. På vägen hem stannade jag till på Coop för att handla mjöl och mjölk. ÖHM kom hem med en kasse med varor och hela träningsväskan full... Men behövde verkligen handla. Att bära allt det där hem va som rena rama tortyren vill jag lova.
 
Väl hemma så började jag diska undan all disk och plocka upp lite kläder från golvet ;) Jaa jag är tjej och stressad på morgonen. Sen började jag med att baka scones! Wohoo värsta hemmafrun :D Älskar verkligen scones men har aldrig bakat det själv. SÅ nu sitter jag jag med nybakta scones och har myskväll med mig själv. JAg är min egna hemmafru ;) En kompis skulle komma hit men tror han är sjuk. Orkar inte fråga om han ska komma heller ^^ Vill ju ha mina scones för mig själv!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0