HOME!

Hej!
 
Nu glänser min lägenhet verkligen ;) Eller hmm nästan i alla fall. Inga kläder på golvet/soffan, ingen disk och skorna står på skohyllan. Snubblade över min väska med barbies som jag tog med hem ifrån mamma när jag va där och rensa i helgen som va. Mina barbies va det bästa jag visste. Lekte verkligen med mina barbies hela tiden när jag va liten. ÄLSKADE mina barbies. Nu när jag går igenom mina barbies så ser jag verkligen vilken skillnad det är på dom jag hade då och hur dom ser ut idag. Och guud vilka hemska barbiekläder jag har. HAHAH! Blir nästan lite sugen på att köpa nya åt dom. Men hallå jag är 22 år (snart). Jag tycker faktiskt barbiesar är väldigt fina. Brukar gå och kolla på dom när jag är på Åhlens eller i någon leksaksaffär och drömma mig tillbaka. Tillbaka till den underbara barndomen och den tiden det inte fanns några stora bekymmer. Tänk va bra man hade det när man va liten egentligen. Gillar inte att vara vuxen alla dagar... Inte trodde jag att jag skulle ta hand om äldre människor när jag va liten. Jag ville ju jobba i kassan på Konsum eller bli frisör. Fixade i ordning några barbies och ställde dom hyllan. Då kan jag kolla på dom när jag mår dåligt och tänka tillbaka till när livet va enklare.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
Vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0