Home!

Hej!
 
Japp då va man hemma igen! Har hunnit babbla med pappa i telefon, lagat mat, ätit mat och svarat på mail. Bra gjort på mindre än en timma :O Nu ska jag ladda inför ett zumbapass! Känner mig jättestressad fast vet inte varför. Men det går nog över snart. Efter gymmet ska jag bänka upp mig i soffan! Familjen annorlunda börjar ju ikväll :D Kl 20.00 på 4an om någon är intresserad och inte visste det. Tycker faktsikt det är ett mysigt program. Visst känner väl inte igen mig sådär men vi va ändå 6 ungar som mest hos pappa när jag bodde hemma. Snacka om att man måste ha tålamod när man har så stora familjer som dom har! Gud skulle inte palla med det. Kommer ihåg när jag hade mina 2 småsystrar sov över hos mig, trodde jag skulle bli tokig! HAHA!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0