Inte ännu!

Hej!
 
Ja ni! Det har inte hänt mycket under denna helg. Jobb och många försök till att sova... Ah det sammanfattar min helg bra. Detta va min sista dag på detta vik jag haft. Buhuuu! Ska jobba imorgon för en som är sjuk men sen ah då blir jag timvikarie igen. Trivs jättebra på den avdelningen jag varit på! HAr blivit bra bemött, känner mig omtyckt och den avdelningen passar min rygg bra. Det är inte mycket tunga lyft och sånt. Ehm aah vad ska jag skriva mer då? Helgen som kommer så ska/skulle jag ut med brudarna Sandra och Ida. Vet inte alls hur det blir då våra planer blivit ändrade. Sen är väl varken någon av oss direkt sugna på att festa tror jag. Katrineholm är uteslutet! Norrköping hmm nja, dit åker vi alltid, Eskilstuna skulle vi ju till men nej inte sugen längre och Örebro ligger för långt bort... Sen känner jag mig inte så sugen på att dricka eftersom jag ska bli snygg nu! Då kan jag ju inte förstöra dte med alkohol. Åhh vad ska man göra? Dumma helg! Sen saknar jag ju gullet som bor så långt ifrån mig :( Vill verkligen bara krama om honom. Försöker få upp honom hit men det går sådär. Han vill (vågar inte tror jag ^^) åka tåg och bil kostar ju asmycket att åka... Bensin är ju inte direkt gratis. Så hmmm :( Sen kan inte jag åka dit för han har djur... Han sa att vi kanske kan låna stugan men hallå är ju svinkallt där nu :P Åhhh snälla gud gör så han och jag kan få ses snart igen, saknar honon sååå!! :*
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0