Inte min dag!

Hej!
 
Åh det är inte min dag idag... Har grymt ont i magen, är sugen på allt jag inte har hemma och sen jäklas saker. Har gått och städat här hemma för att glömma det onda. Hittade prover som jag fick med när jag köpte den där sminkborttagningen och krämen. Hade typ 5 små tester och väljer en. Kletar in den i ansiktet och märker efter en stund att den stinker :( Fyyyy det luktar verkligen vidrigt i mitt ansikte. Typ gubbrakvatten! HJÄÄLP! Jag vill inte gå runt och lukta gubbe, tur jag bor själv i alla fall så ingen ska lukta på mig. Får kleta på nån ny kräm.
 
Satte på diskvattnet och hörde att jag fick sms så jag läste det sen satte jag mig vid datorn. Efter en stund kommer jag på att jag satte på vattnet...! Springer ut i köket och ser att det är överfullt med vatten plus lite till. Som tur va hade det inte runnit över på golvet eller så utan det rann ner i slasken bredvid ^^ OMG, hur ska denna dag sluta? Va sugen på att baka nya scones men hmm kanske bäst att låta bli?
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0