Intressant!

Hej!
 
Har ju dissat det här med nätdejting. Eller inte dissat men har varit skeptisk till det. Men det är ju faktiskt roligt det här. Älskar ju att lära känna nya männsikor. Tror dock inte jag kommer träffa min blivande genom nätet. Tycker det känns lite oseriöst att prata på nätet liksom. Man vet inte vem som sitter bakom skärmen och det är svårt att veta vad man ska skriva. Men när man tänker efter, hur seriöst är det när man går ut på krogen? Kommer fram en full kille som kanske ser bra ut om man har tur, så byter man nr och ah sen då? Hmm... Snacka om att min syn på killar just nu suger! Men är trött på dom just nu. Får se när jag orkar lägga ner tid på dom snart. HAHA! Trivs ändå rätt bra med mig själv :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0