Jobb/träning!

Hej!
 
Åhh vilken låååång dag. Det finns knappt nåt att göra på jobbet så dagarna går långsamt. Men gjorde ett 14-20 pass idag och det gick bra! Direkt efter jobbet gick jag och mötte Olovia och drog till gymmet. Mage/rygg idag. Tyvärr inte direkt taggad då jag va SJUKT HUNGRIG och SJUKT TRÖTT! Vägen hem va bara jobbig! Åhh tänkte bara på mat och jag och Olivia gick och pratade mat också, HAHH! Magen bara skrek på mig. Olivia erbjöd sig att bjuda på bars men jag sa nej. Gud hon bjuder mig alltid på saker och ger mig grejer. Så himla snällt men jag vill ju kunna ge tillbaka men jag kan ju inte. När jag kom upp i trapphuset luktade det nybakat bröd. ÅÅÅÅÅH det blev ju mycket bättre och sen vet man att man inte har nåt smidigt hemma att äta... Skickade till Olivia att det luktade nybakat bröd... Då skrev hon att jag hade 5 bars i väskan och att det bara va att äta. Då har den lilla ungen stoppat ner 5 bars i min väska medan jag va i duschen. Asså åhhhhh MUMS! Älskar dom där! Stoppade i mig en på en gång och började steka pannkakor. Har stekt 2 snart... ÅHHH smidigt.
 
Upp tidigt imorgon och jobba också. Det här ser bra ut ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0