Just idag är jag stark!

Hej!
Fan va duktig jag varit idag! Tränat 2 ggr och ätit duktigt :) Blev köttfärsås idag, eller sås och sås... Köttfärs, lök, kryddor och lite buljong sen liiite tomatpure i. Efter det gjorde jag en fruksmoothie av dom frukter som va kvar från fruktsalladen igår. Så mixade frukten, proteinpulver och mjölk. Annars har jag börjar blanda proteinpulvret med havremjölk. Mycket godare tycker jag :D Sen älskar ju jag havremjölk. Ni som inte testat det, det är en speciell smak på den. Men jag är uppväxt med havremjöl, soyamjölk och rismjölk eftersom min bror va mjölkallergiker när vi va små. Drack det ju inte direkt men jag har ju smakat och så. Men jag kan erkänna att jag är sjukt sugen på nåt sött. Typ glass eller lite godis. Nej bort med dessa tankar ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0