Kör hårt!

Hej!
 
Konstiga drömmar även denna natt. Herregud ibland undrar man ju! Vaknade halv 9 men låg kvar tills alarmet ringde kl 9. Upp och kolla vad som hänt på mobilen, klä på sig myskläder, starta datorn och köra igenom träningsschemat :D Så det är klart för denna dag! Känns skönt. Fyfan SOFIA NYBERG är igång igen! Det är en bra bit kvar till målet men jag kämpar på :) Synd bara att jag inte höll i och träna som jag gjorde i höstas. Men det hände ju lite grejer som gjorde att jag inte pallade med nåt. Va tvungen att försöka få upp mig till ytan igen. Men nu är jag uppe på ytan och till och med en bit över ytan ;) När det blir vår och snön är borta ska jag börja cykla mina 2,3 mil igen :D Det gjorde jag varje Torsdag. Heja heja!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Kommer krävas blod, svett och tårar för att nå drömkroppen!
Men det är det värt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0