Lever!

Hej!
 
Jaaahni! Igår va det party. Det första vi gör när vi kliver ur bilen är att vi träffar på ett gäng trevliga killar. Vi hängde med dom in till puls. Så himla snälla! Det va is hela vägen från bilen till puls så dom tog armkrok på oss och hjälpte oss hela vägen dit. Inte alla som skulle göra :) Sen fixa dom in oss i vipkön så vi slapp stå i kö och sen betalade dom garderoben och bjöd på drinkar.
 
Jag hatar att bli bjuden! Det va han som erbjöd men tycker i alla fall det är jobbigt. Ja sen va det igång! Vi satt med dom ett tag sen dansade vi runt lite. Kände hur huvudet börja snurra, eller det gjorde den redan innan. Ah gud asså! HAHAH! Tyvärr va det inte så mycket puddingar ute men vad gör det? Har fått massa nya killkompisar :D Verkligen otroligt snälla.
 
HAhah gud bilfärden hem kommer jag knappt ihåg... Va trött och full. Sandra följde mig i alla fall så hon såg att jag kom hem. Muppfan! Så full va jag ju inte men hon är så go. Ja sen va det bort med sminket och lägga sig i sängen. Vaknade typ vid kl 8... GAAAAH måste ha VATTEN! Munnen va som en öken. Somnade om och sen vaknade jag väl vid 10 eller nåt.
 
Nu sitter jag här och är lite trött och huvudet snurrar forrfarande lite ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0