Lycka!

Hej!
 
Åh jag känner mig lycklig i hela kroppen. Allt känns så bra! Har dom mest fantastiska vännerna man kan ha, underbara familjer och jobbet rullar på. Har människor runt mig som älskar mig för den jag är.  Jag lever på att få andra att må bra och vara glada, och jag blir så lycklig att jag får det bekräftat. Jag är glad att mina föräldrar uppfostrat mig till den jag är och att jag utvecklats till den jag är idag. Jag känner bara att allt är
toppen just nu :D ÄLSKAR DET!
 
Juste när jag jobbade på min "gamla" jobb så fick jag höra att jag såg så mycket fräschare ut. Hon sa att hon sett på mig att jag mått dåligt men har inte velat säga nåt. Skönt att man kan se på mig att jag mår bättre :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0