Måndag!

Hej!
 
Haha ja gud vilket tjat om denna kille va? Ska inte skriva om honom i detta inlägg. Har verkligen inte blivit mycket gjort idag... Känns bara som dagen gått huuuuur fort som helst :/ Sov några timmar förut, inte så konstigt kanske. Men kände mig inte alls sugen på att träna idag så får bli en vilodag idag :) Kanske gör lite situps och squats sen ;) Ne gud va sugen jag är på nåt! Men har INGET hemma. Vill ha scones men det är ju förbannat onyttigt och kletigt ^^ Gillar inte att hålla på att kladda med händerna. Aj just precis nu kände jag att jag verkligen har träningsvärk i armarna och ryggen. ONTSKÖNT! Ne hoppas jag kan få sova inatt ^^ Skulle va bra eftersom det står jobb på schemat imorgon!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0