Mysigt!

Hej!
 
Tog en chai latte med Fia Ni på C&L. Babbla om massa saker och kollade på människor som gick förbi utanför. Det enda roliga man kan göra i denna stad... Sen gick vi genom Katrineholms otroligt roliga affärer som tog typ 10 min^^ Sen skulle hon börja jobba så hon körde hem mig så sa vi hejdå. Vi har planerat att ha en sällskapsspelskväll någon gång. Får se om det blir av, HOPPAS!
 
När jag va på väg mot lägenheten så mötte jag mina söta grannar Jenny och hennes lilla söta dotter Minelle. Hon va ute och försökte lära Minelle att gå :D Åhhhh hon är helt underbart söt, och dom allra blåaste ögon jag sett. Man smälter! Så Jenny fråga om jag ville följa med dom på en promenad. Självklart! Jag hade ju ändå inget för mig. Så vi satte Minelle i vagnen och tog en promenad. Jag och Jenny gick i samma klass på gymnasiet så vi känner varandra lite sen innan :)
 
Nu sitter jag i soffan och hackar tänder och äter lite. Sandra skulle komma snart och hämta lite saker annars händer det inget fören ikväll då det är TRÄNING!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Underbara Minelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0