Nätdejting!

Tja!
 
Haha ja ni, nu har jag i några dagar testat på det här med nätdejting. Någon som är nyfiken? Äsch berättar i alla fall. Ehm det här är nog inte min grej! Kan meddela att jag skrattar medan jag skriver detta. Vilka knäppstollar det finns. Killar är lika omogna på nätet som om man skulle träffa en kille på krogen. Fattar inte vad det är för fel! Visst det finns absolut trevliga killar och en skriver jag lite med. Men nee detta är alldeles för osocialt för min smak. Jag vill kunna prata öga mot öga och se hur denna person ser ut i verkliga livet. Känner mig inte så jättetaggad på att träffa någon bara sådär efter att bara ha mailat eller smsat. Så jag dissar detta med nätdejting. Min prins kommer när han kommer ;)
 
Men ni anar inte hur trött jag är på alla svin! Dom finns överallt och dom dras oftast till mig. Vet inte varför men det är verkligen helt otroligt! Dom kommer och är i början hur goa som helst, börjar stjäla ens hjärta sen så stampar dom på det. Som en jäkla cigarettfimp...
Om du är kille och läser detta, ge ALDRIG en tjej falska förhoppningar!!!! Ni lyfter dom upp till dom rosa molnen ett tag och låter dom känna sig som någon, sen tar ni ner dom till botten av det djupaste hav så dom inte får någon luft. Ni som gör så är riktiga SVIN! Har varit med om detta allt för många ggr tyvärr. Börjar faktiskt bli en vana. Kan helt enkelt inte lita på killar längre. Vet exakt vad dom vill eller är ute efter. Detta är absolut inte kul längre. Jag är faktiskt en människa och jag har känslor.
Får en klump i halsen av att skriva detta :( Har blivit så sårad av idiotiska killar! Dom är inte värda mina tårar. Men inuti denna starka kropp så finns en tjej som längtar otroligt mycket efter att få dela sitt liv ihop med en person som älskar henne och ser henne för den hon är. Känner mig så ensam ibland när jag sitter här hemma i min lägenhet. Saknar någon som tar emot mig med sin trygga famn och berättar hur mycket den har saknat mig. Åhh ne dumma killar! Ska bli nunna!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag är precis lika, jag träffar bara idioter som krossar mitt hjärta. sitter just nu och bölar åt att en kille jag dejtat i typ 4mån precis skaffat flickvän, alltså har han dejtat oss båda samtidigt och han sa till mig att han "inte hade tid för han jobba så mkt osv" JO TJENA! Därför sitter jag nu och läser din blogg för du skriver rätt ut vad du känner och de är så skönt att man inte är ensam liksom :)

Svar: Men lilla vän :( Vet hur det känns! Vet att alla säger så, men han är inte värd dina tårar. Det svåra är att inse att det stämmer. Det gör så ont och jag vet det, men man måste försöka! Man får inte tappa hoppet. Det finns någon för alla och personen kommer när man minst anar det ;) Som en liten överraskning i ett kinderägg ;) Det lever jag på i alla fall. Älskar överraskningar, HAH! Men kämpa på! Och om du vill prata eller nåt så finns jag här! JAg har varit med om allt för många svin så jag känner mig nästan som expert på dom nu ^^ Ne det känns alltid lite bättre när man inte känner sig ensam. :) Kramar!
Sofia Nyberg

2013-02-10 @ 00:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0