Nöjd!

Tja!
 
Satan va dumt det va att gosa upp sig i soffan! Kommer vara segt sen när jag måste gå till gymmet. Inte alls sugen på att gå ut i detta snöoväder! Trodde det va på väg att bli vår. Nu är jag så jäkla trött och seg att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Längtar verkligen tills jag kommit hem från träningen och får lägga mig <3
 
Nåt jag är otroligt rädd för är NÅLAR. Gud det är verkligen hemskt tycker jag. Tar alltid med mig en vän eller pappa om jag ska ta prover eller så. Är inte bara rädd för att dom ska ta prover på mig, utan även om jag ska ta på någon annan.  Blir alldeles blek och illamående. MEN idag så har jag faktiskt blivit deligerad på att ge insulin :D Fan va stolt jag är! Jag som knappt kan se en nål! Ne fyfan vad jag är nöjd med mig själv. Kändes som jag växte typ 10 cm ;) Fan livet börjar ju ordna sig för mig! Är mer nöjd över mig själv, har ett jobb/vik, underbara vänner och fina familjer. Bara en kille som saknas men det kommer när det kommer :) Tänker inte stressa med det, då kommer jag bara välja fel (igen).
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Nybliven singel och less på allt... 1,5 år senare. Starkare än någonsin
och fortfarande singel men älskar livet <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0