Olika!

Tjo!
 
Kroppen säger ifrån, mår illa och huvudet dunkar. Tror inte jag är sjuk utan kroppen behöver vila! Men sen vill min kropp samtidgt träna. Mår dåligt av att inte gå till gymmet! Ska dit imorgon efter jobbet någon gång men jag vill dit nuuuu! Åh! Dumma kropp!!!! :( Dom lediga dagarna går så fort! Den här dagen är snart slut känns det som men har ändå inte hunnit njuta av den. Vet inte hur jag ska koppla av riktigt. Min avkoppling är ju att träna och va på gymmet men det går ju inte :( Vafan!
 
Har i alla fall fått i mig mat nu. Blev riktigt fin middag, blodpudding! Tycker faktiskt det är helt okej, den är det ju asbra!  MAssor av järn i, vilket är väldigt bra för kroppen (speciellt för kvinnor). Men blodpudding tillhör den där matgruppen som man inte får tycka om. Som man låtsades hata i skolan för alla andra ogillade det. Samma sak med fiskbullar (älskart), ärtsoppa (tycker om utan fläsket) och ah massa annan mat. Sjukt egentligen! Grupptryck är farligt.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
En Sofia Nyberg från 2009 (datumet på kameran stämmer inte)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0