Omtyckt <3

Hej!
 
Puuh känns verkligen att man lever ;) Tur det säg! Kan säga att det känns i axlarna idag att jag bar kassar igår. Smarthuvud! Jobbar 7-12 idag. Kändes lite smårörigt på jobbet då det va massa larmkillar där och fixade med trygghetslamen och så. Sen sprang jag och kolla om jag kunde få en tag så jag kommer in överallt på jobbet. Det är mordernt vet ni ;) Dom ska ta bort så man inte kommer in med koden snart så man måste ha en tag. Sen pratade jag med chefen om hur det blir med mitt vik efter den 25e då mitt schema tar slut. Fick väk ingen riktig klarhet i det, men hon jag går för kommer tillbaka iaf :/ ÅHH trivs ju sååå bra där jag är nu <3 Men fick ett annat erbjudande, ska kolla lite vad det är för avdelning ;) Sen har jag fått massa beröm idag! När jag berättade för en kollega på avdelningen jag är nu att jag fått ett erbjudande om jobb på en annan avdelning sa hon "men neeeeej du får inte försvinna från oss!" Men ska troligtvis jobba hela sommaren på den avdelningen. Sen träffade Jag en ny kollega idag som jag jobbat om, så vi jobbade ihop första ggn idag xD Hon sa att hon bara hört massa bra om mig :D YEEY! Sen fick jag beröm från sjuksköterskan att hon hon tyckte jag va bra och att hon tyckte om mig. Snacka om lycklig tjej! Även fast detta inte är mitt drömjobb så trivs jag med det på nåt sätt. Vet att jag är bra på det och jag är omtyckt av personal och boende.
 
Ringde min kära far och babblade hela vägen från jobbet och hem :) Han va så glad för min skull. Innan jag gick hem så plinga jag på hos min älskade granne/bästa vän. Så vi har haft en romantisk fika ihop :D Fruktsallad, vaniljsås, bananchips sen fick jag 2 proteinbars :D Vilka vänner jag har va?! Sjukt att jag fick dom bästa <3 Jag är så lycklig som har så fina vänner och familjer <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0