Önskar ;)

Hej!
 
Blev en myskväll hemma istället för en kväll på gymmet. Behvövde nog det faktiskt. Får tagga till träningen imorgon istället. Gud jag hoppas verkligen denna satans huvudvärk försvinner snart!!!! Gör så ont att jag mår illa. Nu skulle man ha en snygg kille här som kunde spela gitarr och sjunga ;) Ah och ha någon ipren i fickan. Fan va nice det skulle vara med en kille som kunde sjunga!!! OMG drömmen ju ;) Ah och sen att han skulle tycka om mig för den jag är och vad JAG gillar att klä mig i. Ne jag har alltid otur och hittar dom där svinen som vill ändra på mig, inte tycker om mig för den jag är eller så är han oseriös och omogen. EUUW är så trött på det!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0