Otrohetsdag?

Hej!
 
Haha konstig titel idag va? Även fast jag är glad och på topphumör så har jag en skum känsla i magen. Känns som det är en sån dag som killar är otrogna, ah kanske tjejer också. Vet inte varför. Men har en känsla i magen som om någon varit otrogen. Jag vet jag är knäpp! Det kan ju inte vara emot mig eftersom jag är så mycket singel som man bara kan vara. Tröttsamt men sånt är livet! Tror jag ska lägga ner allt som har med killar att göra ett tag. Är så trött på dom, orkar inte ge massa energi. Min fina gamla kärlek verkar inte va så taggad på att komma hit och jag kan inte komma dit pga allergi så aah... Kul! Då får det kvitta tycker jag! Byebye!
 
Annars har jag och Sandra varit på promenad idag :D 2 stycken faktiskt! Snacka om att jag njutit av solen. Skinnjacka och pilotbrillor på! Åhh mitt rätta jag kommer verkligen fram med solen. Älskar att använda dom 2 plaggen! Om nu solbrillor är ett plagg ^^ Har lagat egna hamburgare idag också. Men jag är ju sån som mest uppskattar brödet. HAHA! Det av alldeles färskt och muuums!
 
Hmm vad har jag gjort mer? Planerat min födelsedagsfest lite, eller kommit på datum iaf! Sen har jag och min nya kära vän bestämt ett datum för när vi ska ses :D Hoppas verkligen det blir av! Sen öhm har jag och Sandra planerat helgen lite, eller pratat lite om den ;) Wohoo kanske blir en rolig helg trots allt.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
Min förebild (storasyster) och jag! Inte särskilt lika men vi
har i alla fall samma pappa :) Saknar henne såååå! <3
Och snart blir jag moster ;) YEEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0