Pigg...

Hej!
 
Hahha vaknade kl 11.30 imorse. Har alltså sovit ca 4 timmar, HAHA! Men skönaste 4 timmar i mitt liv. Har verkligen sovit bra dom få timmarna. Ler fortfarande. Vet inte vad jag ska skriva riktigt, blir förvirrad och frustrerad. 23 mil är långt! Sen ar denna fina kille varit singel väldigt kort tid, haha börjar bli en vana ;) Träffar alltid nyblivna singlar. Fast det här är ju någon jag ar träffat förut. Ne tänk att man har samma känslor när man pratar med honom som jag hade när jag va 18 år.
 
Kommer ihåg den där festen vi va på. Det va i sommarstugan eller i den staden. Vi hade gått ut för att dricka lite så vi satt på någon mysig krog ute. Så kom det 2 fulla tjejer och börja prata med oss. Dom satte sig hos oss och vi snackade på. Härliga brudar! Sen drog dom med oss på en fest hos någon. HAHAH asså skum fest! Kommer ihåg att det va kladdigt på golvet och fullt med fulla människor! Efter ett tag så tänkte vi att vi drar därifrån. Vi gick ner för den knarriga trappan och skorna klibbade typ fast i golvet när man gick. Jag gick och höll mig i räcket och kollade ner vart jag satte fötterna. Plötsligt kommer det folk som ska upp. Tittar upp och där va han :D Vi fick ögonkontakt och vi sa väl hej eller nåt. Nu ville jag ju inte gå längre. Han sa att jag inte skulle gå någonstans, så tog han min hand. Haha brudarna bara men Fiiia! Jag sa att jag kommer snart. Det bara pirrade i magen på mig. Den ögonkontakten vi fick i trappan va så sjukt häftig. Hmm sen kommer jag inte ihåg mer. Vi kysstes i alla fall sen bytte vi nummer. Klampar mig ner för trappan och skulle leta efter brudarna. Dom stod där utanför och snackade med några.
Dagen efter så frågade han om jag ville med på fest. Alla brudar va typ helt tokbakis utom jag och en tjej. Så han hämtade upp oss och vi drog på nån helt sjuk fest. Guuud vilket muppställe. Ett helt hus, men knappt några möbler. Ne usch dålig stämning. Vi ville hem. Så en kille körde hem oss :) 
 
Men ah sen hade vi smskontakt och över datorn. Blev alltid så pirrig i magen när jag skrev med honom. Sen åkte jag dit en sommar för 2 år sen med en annan kompis. Träffade honom då också och bara kände hur glad jag blev av att träffa honom. Men då hade jag ju pojkvän (mitt idiotex). Men han kom och hälsade på mig en gång i Katrineholm. Då hade jag och mitt ex gjort slut. Det va i oktober för 1 år och 4 månader sedan. Kommer dock inte ihåg så jättemycket eftersom jag skulle flyga flygplan dagen efter och trodde jag skulle dö av nervositet. Men igår/inatt när jag prata med honom så kunde han berätta det som om det va igår. Han sa att han tänkt på mig sen han åkte ifrån mig. Så himla söt! Men jag fick ju säga upp kontakten med honom när jag började träffa mitt ex igen... Han gillade INTE att jag hade träffat honom efter att det tog slut mellan oss. Det va så jobbigt att va i sommarstugan i somras och inte kunna träffa honom för att mitt ex va med. Så skrev ett meddelande på facebook om att jag va där men att jag inte kunde träffa honom pga att jag va där med en kille som jag försökte vinna. Skrev verkligen ett hejdåmail till honom. Gjorde ont i mig att skicka det men trodde verkligen jag ville ha tillbaka mitt ex... FAN! Men nu för en vecka sen så skrev ajg i alla fall och bad om ursäkt för mitt beteende.  Han har ju alltid funnits i mina tankar men han har ju alltid bott så långt bort. Så det har ju bara kännts omöjligt att ens tänka på nåt ihop med honom. Men ja om jag känner såhär efter 3 år? Vad betyder det liksom? När man skriver med varandra så känns det så bra och pirrigt ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0