Planer!

Hej!
 
Helgen som kommer så är jag ledig! Fyfan va skönt :) Fredag inget planerat, Lördag ska jag till äckelåker (Vingåker) och rensa grejer hos mamma. På kvällen har jag och Sandra planerat lite ;) Vi skaaaaaaaaaaa............ ÅKA PULKA :D Yeeey! Vi ska ta med den alkohol som blev över från förra helgen också ;) Gud va kul! Hoppas på vi får med fler folk bara. Hon skulle väl få med sin pojkvän och sen får vi väl se om hans kompisar vill med. Tror det blir kul i alla fall :D Söndag blir det chill sen jobb på kvällen.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Haha oj säkert 2-3 år sedan. Emelie, Lina och jag. Umgås tyvärr
inte med dom så mycket längre. Men då hade vi grymt kul ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många kg på hantlar brukar du köra med när du tränar armar? tyckte du såg ut att ha rätt "fitta" armar haha ;D

Svar: Brukar värma upp med 4 kg sen kör jag på 7 kg :) Men beror ju helt på vilka muskler man kör. HAHAHaH! Ah mina armar kanske är lite "fitta" ;)
Sofia Nyberg

2013-02-13 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0