Semla!

Hej!
 
Imorgon hoppas jag verkligen på att få en semla av någon!!! Det är ju faktiskt fettisdagen! Älskar semlor, NOMNOM! Jobbar dock typ hela dagen imorgon... Buhuu! Men tycker jag är värd det efter att ja jobbat och tränat så duktigt! Sen på torsdag är det ju alla <3 dag! Har inte någon att fira den med men det gör inget! Ska ta en mysfika med min fina Sandra :D Den dagen behöver ju inte betyda att man ska fira med sin pojk/flickvän! Man har ju faktiskt vänner och familj som man kan fira den med :) Men ah skulle ju inte göra nåt om man hade någon att pussas med ^^ Så är du en snygg kille, är hemma på torsdag ;) Puss!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
Buhuu ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0