Sista gången!

Hejsan!
 
Jahapp sista gången jag va på min fina avdelning som jag varit på i en månad nu. Eller ah på ett tag i alla fall. Fick massssa kramar och positiv beröm. Det värmer! Efter jobbet så mötte jag upp Sandra och drog till gymmet. Så 30 min mage/rygg och 1 timma bodycombat! fyan va skönt kan jag lova. Men tusan va trött jag är i kropp och knopp nu. GAAH! Imorgon ska jag ta sovmorgon, till kl 9 iaf!
 
Har fått höra några ggr att jag har så många olika ansikten eller utseenden. Jag är så olik från när jag är osminkad och sminkad. Hmm inte tänkt på det direkt men plockade ihop några olika biler. Vet inte om jag är så olik :P Men älskar ju smink och testar lite olika ibland. Nee nu måste jag få i mig något att äta.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0