Sjukaste!

Hej!
 
Ehm ja mina drömmar börjar balla ur!!! Tänker inte gå in på det men kan säga att det va en riktig mardröm :( EUUW! HAr inte alls sovit bra inatt, vaknat och somnat säkert 20 ggr. Kollade på klockan och trodde alarmet skulle ringa när som, 04.29... Åhhhh! Ställde klockan lite tidigare idag så jag skulle hinna göra mig i ordning lite och ta det lugnt framför tvn men tycker ändå jag sitter här samma tid som jag brukar... Måste även gå till jobbet lite tidigare, för dom har ändrat ett system på jobbet så jag kommer inte komma in xD HAHA! Får vänta tills någon går in så får jag gå in med den. Jaja! Nu har jag iaf ätit frukost, MUMS! Stor portion gröt, 2 mackor och en proteinshake! Blandar proteinpulvret med havredryck, mycket godare faktiskt :D
 
Ne nu ska jag andas ut lite innan jobbet.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0