Skylla mig själv!

Hej!!
 
Smart tjej som lägger sig 3 timmar innan hon ska upp och jobba... Men kunde inte slita mig från att prata med sötnosen ;) Vet inte varför han och jag alltid börjar skriva så sent... Men så blir det alltid sen har det plötsligt gått typ 4-6 timmar xD Men helt seriöst så börja jag nästan gråta när alarmet ringde. Kändes som jag bara hade blundat 10 min. Hade sån ångest imorse, ville sova vidare. Men ändå spännande med en ny avdelning. Avdelningen va väääldigt speciell emot vad jag är van vid. Detta va psykdemens. Mitt huvud snurrar nu kan jag lova! Otroligt mycket nytt för mig. Men personalen va helt kanon! Nu sitter jag hemma i min vita soffa och äter lite. Ska nog faktiskt blunda en stund. Ikväll blir det promenad med min älskade Sandra.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Detta skulle inte sitta fel just nu... ÅHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0