Slut!

Hej!
 
Ja då va dagen snart slut då och även mina 2 lediga dagar... Jobbade lite på gymmet ikväll också. Väldigt segt eftersom det inte kom några barn fören 2 timmar efter att jag började :/ Det skulle komma barn men nepp. Efter barnpassningen så va det möte på gymmet. Och det tog ca 1,5 timma. Kul att höra om renoveringen som precis startat och lite framtidsplaner. Älskar mitt gym, det är som mitt andra hem :D Alla är så trevliga där! <3
 
Han som jag skrev och bad om ursäkt till idag svarade, Puuh! Han godtog min ursäkt och vi är nu vänner igen. Vilket jag är väldigt glad över! Jag är så dum som alltid faller för fel killar... Denna kille va hur gullig som helst och han tyckte om mig för den jag va/är. Men jag blev lite rädd. Vi träffades 3 månader efter jag blivit singel och jag va inte redo. Dumt av mig, men så är det! Gick miste om en kille som kanske hade passat mig bra. Men ska inte älta det, det finns många killar där ute! ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Kiss me, kiss me, say that you miss me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0