Sminktips till helgen!

Hej!
 
 
Har ju en liten hobby, smink! Höll på med det mer förr men det är fortfarande nåt jag älskar att hålla på med. Har jag möjlighet och får jag sminka någon så gör  jag det mer än gärna! Är inget proffs och brukar inte mixtra massa med olika färger och så. Men det beror mest på att jag inte orkar tvätta bort sminket och sen kladda på nytt.
 
Älskar att använda lösögonfransar! Ögonen syns mer och man
känner sig lite extra snygg. Jag använder den kortare varianten.
Det är mycket lättare att sätta på tycker jag.
 
Dessa <3 Kasta limmet som följer med.
Det suger!
 
Framhäv kindbenen genom att dutta rougeborsten i en brun ögonskugga
och applicera skrax under kindbenet. Det är så snyggt, tycker jag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sminkar mig också så :D älskar lösögonfransar, har det nu hihi :)

Svar: Åhh :) JA det är verkligen snyggt! Man känner sig extra fin då tycker jag!
Sofia Nyberg

2013-02-01 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0