SNYGG!!!

Hej!
 
Det va faktiskt skönt att man hittade på nåt igår och inte bara satt hemma. Sandra och jag blev lite runda under fötterna men det va lagom :D Det va lite segt i början då vi bara gick runt runt... Men tillslut tog vi oss in till dansgolvet och svängde på höfterna. Sandra va lite trögstartad men hon kände sig lite för nykter för att dansa. Men fick ingång henne också tillslut. Men vi gick runt lite och hälsa på folk. Sen så sätter sig Sandra och vilar fossingarna lite och jag står och hänger på bordet. Då kommer någon bakom mig, det va han från Norrköping :D YEEEY! Han bjöd oss på en drink så gick vi och satte oss vid ett bord, vi va väl 5 stycken tror jag. Men blir panikkissnödig så springer till toan. SHIIIT där va han, min "drömkille". Han gick ut så jag smög ut efter honom och råkar börja prata med honom. Vi stod väl ute i kylan och prata i 20 min eller nåt. Sen kom hans kompis, så börja vi prata lite också. Dom skulle över till statt men jag övertalade dom att följa med in till Harrys igen. Mina ögon njöt kan jag säga! Så jag presenterade mina nya vänner för Sandra sen drog vi till dansgolvet. Snyggingen gillade inte musiken så försökte få mr dj att byta men gick sådär. Sen kom någon låt som han gillade tillslut och OMG killen kunde dansa! Han måste vara nån salsakille eller nåt. Tror jag slutade andas ett tag. Det va det mest sexigaste jag sett. Vi stod och dansa lite på dansgolvet och han försökte lära mig att svänga på höfterna på riktigt. Men gick sådär, han va ju grym!!! Sen va det iaf dags att gå hemåt. Dom bodde åt andra hållet.. ATTANS! Men så gick snyggingen iväg och då skulle jag passa på att fråga hans kompis efter hans nr, SJÄLVKLART har snyggfan tjej :( besvikelse! Men inte så konstigt när man är sådär snygg. Sen bodde han uppe i Dalarna. Men gud det va verkligen den snyggaste kille jag sett! Blir generad bara av att skriva om honom. Men segt att jag slösat bort så mycket tid på en kille som hade tjej... Han verkade inte vara upptagen liksom. Men men thats life!
 
Träffade även min underbara chef på world class ;) Hon är ju för underbar! Hon blev helt till sig när hon såg mig och sa att jag va snygg och grejer. Inte så konstigt hon ser mig ju nästan bara i träningskläder och tofs ^^ Ja ikväll blir det till att jobba några timmar på gymmet också. Känner mig sådär halvtaggad på det men det ska nog gå bra :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit att han hade tjej dååååå :D hade ju varit ödet annars typ hehe

Svar: Jaaa dumma skit! Ja det hade det ju verkligen varit! :D Men men!
Sofia Nyberg

2013-02-17 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0