Sorgligt!

Hej!
 
Fyfan va arg/ledsen jag va igår på en person! Fattar inte ur vissa personer fungerar ibland. Ska vara en vuxen människa men beter sig barnsligare än mina småsystrar... Men orkar inte hålla på och tänka på det där skiten. Blir bara besviken :( Skäms nåt så fruktansvärt över denna person ibland.
 
Idag ska jag iaf till Vingåker och rensa. Tänker göra det så fort jag bara kan så jag kommer bort från den där jävla idiothålan så snabbt som möjligt. Sandra ska med som tur är och brorsan förståss. Ikväll ska vi väl åka pulka och så, förhoppningsvis! Måste göra roliga grejer nu för det som hände igår tog ner mig en bit från allt det där lyckliga. Har ju mått så jäkla bra senaste tiden! Men ah denna personen vet precis hur man ska göra för att få mig att må dåligt. Helt sjukt egentligen. Och den personen kan INTE dricka alkohol för då blir personen oftast dryg och kan inte tänka klart... Synd tycker jag.
 
Ne ska fortsätta äta min frukost!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Jag ska fortsätta vara stark och ha positiva tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0