Sovmorgon?

Tjaaaa!
 
Smsade med Olivia innan jag somnade om att jag ställer alarmet på kl 10!! Måste få sova ut, har liksom inte mått bra i kroppen. Först vaknar jag kl 4 i panik, mardrömmar som vanligt... Somnar om och vaknar igen i panik, inte av mardrömmar utan av astma. Får nästan ingen luft. Får tag i andasmedicinen som står bredvid sängen men inget händer, det blir inte bättre :/ Springer upp och hämtar den "starkare" medicinen och känner direkt hur astman börjar försvinna. Nu skakar jag som jag vet inte vad, är inte jättevan vid den starkare medicinen. Så min sovmorgon varade till kl 8... Men mysigt ändå. Tycker om att äta frukost i lugn och ro och sen kolla på nyhetsmorgon :)
 
Åhh sitter och pratar med min nya vän :D Vi ska försöka ta och ses snart. Känner mig nästan lite pirrig i magen ^^ Är så otroligt glad för att vi fått kontakt! Så himla skön brud! Ibland skrattar jag bara rakt ut åt det hon skriver xD Ne vet ni vad, jag är så lycklig just nu! Även fast jag drömmer mardrömmar och får astmaanfall ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Tyckte denna bilden passar eftersom hon är bagare.
HAHha mitt försök på cupcake xD MISSLYCKADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0