Taggar!

Hej!
 
Då va drycken till kvällen inhandlad även lite chirre (chips) på det. PAniken som uppstod när jag ser att jag hade mindre pengar än vad jag trodde... FUCK! Jag är ju en snål brud, men nu har jag ju shoppat lite och unnat mig själv, livsfarligt! Sen hade det dragits pengar till en spargrej... Glömmer alltid bort att det dras också. Men hade MASSA mynd här hemma som vi satte in på Sandras konto. Blev en hel del faktiskt så det va ju bra ;) Ska sälja lite kläder också. HAr en del saker som jag kanppt använt som bara hänger. Min älskade militärskjorta tex. ÄLSKAR den men passar inte mig.
 
Nu sitter jag nyduschad och luktar gott och taggar till inför kvällen :D Ska bli såååå kul!!! Vill börja fixa mig och allt nu men vafaan klockan är bara 14... Tror denna kväll kommer bjuda på mycket skratt, sång och dans <3 I alla fall från min sida! Fan vad jag sätter igång när jag druckit lite. Är ju crazy även när jag är nykter men jädrar då blir det fart på na! ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0