Test!

Hej!
 
För några dagar sen fick jag tips på dejtingsidor. HAHAH va ju tvungen att testa. Jag tänker inte stressa med att skaffa kille, det kommer när det kommer. Det här är mest en kul grej. Dock får man bara så man kan skicka 10 meddelanden så tänker inte skicka nåt meddelande till någon på skoj bara. Gäller att spara på dom där meddelandena till man ser någon lite intressant. HAHAH! Jag har fått några meddelanden men det är mest från Leif 41 år eller Göran 55 år. AHHAHA! Visst kan man få snälla komplimanger men ah... En del är ju mer i min ålder som skriver men då ser dom ut som gamla paddor xD Ne va dum jag är, men om man ska hitta någon på nätet går man ju först på utseendet. Eller hur? Ne nätdejting är nog inte min grej, fast man ska aldrig säga aldrig! ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Alla blir vi glada för komplimager, eller hur? Så va tvungen att
skicka en liten komplimang till min vän :) Får se om han
uppskattar det. Stackarn har varit sjuk :/
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha tyvärr är det ju många gubbar elr fula jävlar på sånna sidor xD bara att ignorera dom, finns några godbitar också! Jag tkr happypancake är bättre & de är helt gratis allting.. ;)

Svar: Hahaha ja det är ju tyvärr det :P Då ska jag testa det också! Spännande ;)
Sofia Nyberg

2013-02-06 @ 16:48:55
Postat av: Anonym

Fast de flesta puddingarna bor ju i stockholm haha , inte så många här i östergötland x)

Svar: Ne det är ju tyvärr så. Blir så skum på sånt där ändå, man vet ju inte vem som sitter bakom dumburken. Åhh irriterande, gjorde ett konto på happypancake och nu kan jag inte komma in... HAhahh! Vet att jag skriver rätt. Det är nog inte menat att jag ska träffa någon :P
Sofia Nyberg

2013-02-06 @ 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0