Tjejproblem!

Hej!
Jag vekligen hatar att ha tjejveckan! Blir ju sugen på allt... Inte konstigt att jag köpte 2 mentosrullar igår och propade i mig båda på säkert en timma. Det va det här skiten som va på gång :( Har ätit 2 tacos ikväll och är sjukt mätt men ändå är jag sugen på nåt... Så nu har jag ätit lite kvarg med hallon. Men är fortfrande sugen på nåt :( Vilket jäkla skit det här är! Dricker massa vatten så jag ska bli så mätt att jag inte kan va sugen på nåt men va tusan... Vill ha mentos :( Skulle bli överlycklig om någon la några rullar mentos i brevinkastet hos mig <3 Ne ska fortsätta drömma mig bort i sötsakernas land och bädda ner mig i sängen.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
NOMNOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0