Träning!

Hej!
 
Ne gud vad jag vill träna!!! Känns som jag har myror i brallan! Ville verkligen träna idag men magen säger AJAJ! Går typ ihopvikt här hemma. Men imorgon SKA jag fan träna. Drar dit efter jag jobbat. Då blir det kondition och hmm kanske ben och rumba? Fick ju höra att min rumpa förvunnit här om dagen... Den är bred men plattare... Vafaan vill ju ha en snygg rumpa! Ne nu får jag tusan ta och ta tag i mig själv! Behöver pepp oc behöver bra musik. Får inte tappa det här nu!!!!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

släpper de inte om du ta en tablett? tror att de är ibumetin och ipren som är bra mot mensvärk

Svar: Ne det biter inte på mig :(
Sofia Nyberg

2013-02-08 @ 13:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0