Träning!

Hej!
 
Åhh va jag längtar tills jag får träna! Har varit lite dålig på det nu senaste tiden eftersom Olivia inte kunnat träna. Vi tränar ju ihop annars! Men nu är hon bättre så på tisdag kör vi igen :D Jag ska nog kanske kila till gymmet imorgon också. Kanske blir zumba för bodystepen är så förbannat jobbig! Gick alltid på den förut men har tappat en del av konditionen. Sen är det så jäkla krångligt med astman i dessa vintertider... Ne när det börjar bli lite mer vår så kommer jag lägga i ännu en växel.
 
Ah pannkakorna blev ju goda, men eftersom jag är äggallergiker och jag hade i ägg så kliar det i min mun nu... Ibland går det bra och ibland känner jag av det. Så knäppt. Kan oftast äta saker med ägg i som är tillagade, typ som sockerkaka och andra bakelser. Men kan inte äta tex omelett eller cheesecake. Mycket att tänka på :P
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0