Trötta ben!

Hej!
 
Oj det känns att jag börjat träna hemma. Tror det är squatsen som gjort nytta! Puuuh jobbade 11.45-21.15 igår på mitt "gamla" jobb. Det gick faktiskt bra, men när jag kom hem va jag nog mer död än levande! Började städa undan lite sen så hoppade jag in i duschen. Efter det blev jag ju självklart överpigg och fick spring i benen. Efter 22 någon gång så kom en kompis över. Stackarn måste trott jag va dum i huvet när jag va så pigg. Skrattade åt ALLT typ. Sen va det läggdags. ÅHH SKÖNT! SOVA SOVA SOVA! Men vaknade mitt i natten och kom på att jag glömt att ta bort sminket... ÅH jobbigt! Upp och ta bort det och krypa ner igen! VAknade av ett hemskt ljud! HAns jäkla alarm. Trodde verkligen mitt hjärta skulle stanna. Börjar typ skrika "vad är det som händer?" HAHA! Ah sen gick väl alarmet igång 20 ggr efter det. Sen gick han upp. Puhhh hela sängen för mig själv och kollade på klockan. 05.?? Guuud åhh! Men han gick och jag somnade säkert 5 min efter det. Och vaknade vid 10. ALDRIG tänkte jag och vände på mig. Så jag gick upp kl 11. FYFAN så skönt! Dock har jag drömt konstiga drömmar! Men så kan det va ;)
 
Nu ska jag göra min träning sen ska Sandra och jag ut å en promenad! MÅSTE handla idag också. Undra om man ska köra 2 flugor i en smäll och ta med en väska och gå upp till maxi :) Skulle vara smidigt! Fast måste typ storhandla... Åhh!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0