Vafan är klockan?

Hej!
 
Somnade rätt skapligt, kanske strax innan 1 inatt :) Va sjuuukt trött. Vaknar av att mobilen ringer och jag svarar (gör alltid så fast jag inte är med för 5 öre) Hej det är Fia. I andra änden babblar en person på och frågar om han väckte mig. Jag bara NEJ NEEJ jag ska ändå snart upp... Öhm vad är klockan? Vem pratar jag med? Jag babblar på som om jag känner personen. Hörde ju på honom att han va påverkad. Han frågar varför jag ska upp och ja säger att jag ska jobba. Han bara, en SÖNDAG? Japp! Så frågar han när jag ska börja jobba. Då börjar jag vakna till. Svarar kl 14. Då börjar idiotfan skratta och säger, det är ju typ 10 timmar kvar.
HAHha åh varför svarar jag alltid fast jag sover egentligen? Vaknar liksom av att jag babblar i telefon men vet inte med vem och vad klockan är ^^ Inte första ggn. Ja men vi babblar på lite och han ville komma över :O ÖÖÖHM vem är detta? Jag svarar neej, jag trivs bäst med att sova själv (FALSKT!) Han bara jahapp. Sen sa jag att jag skulle ta och sova. Denna kille lät väldigt ung. Och under hela samtalet försökte jag koppla ihop rösten med ett ansikte,  men har inte den blekaste aning. Kände jag denna person ens?
 
Sökte på numret. HAHAHHAHA herregud jag höll handen för munnen och blev helt paff. Jag vet vem denna person är, vi är lika gamla och vi har "hållt på" en gång. Det va typ i våras :O HAHA varför ringer han mig? Det finns så konstiga människor. Men denna person är faktiskt väldigt söt och ser bra ut. Men inte skulle jag släppa in honom till mig bara sådär. Jag undrar verkligen hur killar tänker ibland :P
 
Nej nu ska jag försöka få ihop någon slags mat... TRÅKIGT!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Ska försöka knopa ihop ett träningsschema någon dag.
Som jag ska göra varje morgon eller kväll. Idag gjorde
jag bara 50 squats bara för att liksom och AJAJ. Nu jävlar
blir det 100% träning. Ska tusan ha den där kroppen
jag drömmer om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0