Vänner <3

Hej!
 
Åh vad jag älskar mina fina vänner! Det gäller att visa och säga att man älskar dom så dom verkligen vet det. Vill att mina vänner ska känna att jag älskar dom och att jag alltid finns där för dom! Vet att mina vänner skulle ställa upp för mig i vått och torrt, dom är underbara <3 Tyvärr blev vi inte hela tjejgänget igår, men det får vi lösa snart :D Blir ju tyvärr så när man jobbar olika.
 
Sen har jag faktiskt en till vän. En ny vän :) En oerhört smart och trevlig person. En person som verkligen förstår mig. Det gör mina vänner också, men den här personen har varit med om liknande saker. Känns så skönt kunna prata ut. Pratar om saker som man hållt inne i flera år för man inte haft någon att prata med som förstår. Det är alltid så kul att få mail nu för tiden! Är som ett barn på julafton när jag öppnar mailet. Lååånga långa rader. Det är så spännande att läsa! Jag hoppas verkligen vi kan ses snart! Vi har nog 1000 saker att prata om. Varma kramar till dig min nya fina vän!
 
Tänk vad man ändras egentligen! Man blir vuxen och måste fatta viktiga beslut och ta ansvar. Man underskattar verkligen tiden! Tänk va bra man hade det på gymnasiet egentligen. Men man kastade i stort sätt bara bort tiden och längtade tills man skulle gå ut skolan. Skulle jag kunna spola tillbaka tiden så skulle jag göra det på direkten! Mycket jag skulle göra om i livet. Skulle styra om tokiga val man gjort. Blir lite sur på mig själv för att jag inte tog vara på den tiden! Men man ska inte älta gamla saker. Gjort är gjort! Man ska uppskatta varje dag som kommer.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Tänk så man ändras! Denna bild är från 2009. Bodde hemma, gick
i skolan och hade pojkvän.
 
2013. Bor själv, jobbar som undersköterska och är singel.

Kommentarer
Postat av: Åhs

Din nya vän är mitt XX...
Aja kul för er I gues

Svar: Det har du rätt i! Är otroligt glad över att ha fått kontakt med henne. En väldigt fin tjej det där :)
Sofia Nyberg

2013-02-03 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0