Vill bort!

Hej!
 
Åh vad jag vill bort några dagar från denna stad! Eller ah för alltid också men det går inte riktigt just nu. Vill till sommarstugan som vi har i Småland. Längtar tills vi ska dit. Umgås med älskade vänner, dricka och äta gott. Sen tända en brasa och bara mysa! Börjar snart gråta så mycket jag längtar dit. Dumma dumma snö, ge mig vår nu! Detta år kommer jag bara ta med nära vänner. Inte nåt idiotiskt ex. Ser verkligen fram emot det. Vill dit nu nu nu! Helst igår.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Småland 2011
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha den ska ju bli en spanienlägenhet ev ju :) där är det varmt jämt . Då får vi flyga lite ist :)
Kram <3

2013-02-22 @ 07:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0