Yes!

Hej!!
 
Då har man tränat kondition, rygg och armar ;) Va oerhört otaggad först men sen då jäklar blev jag taggad. Olivia och jag va ensamna på heöa gymmet. NICE! Jag har en bra bit kvar tills jag är nöjd men fan va glad jag är just nu. Livet känns så fucking bra! Jag kan le utan att dölja sorg och smärta inom mig. Första gången på LÄNGE! JAg har underbara vänner som finns för mig i vått och torrt, mina familjer är kanonfina, har ett schema på jobbet att följa, träningen går framåt och jag har en ny vän :D Så jävla BRA!
 
jag får skrattattacker typ lite när som helst. Har varit så nu senaste veckan. Skrattar verkligen på riktigt och rakt ut :D Älskar att skratta. Luften tar slut och grislätet träder fram. Halva vägen hem från gymmet skrattade jag åt Olivia som härmade sin pojkvän. Asså det va nåt av det roligaste jag hört på länge. Gud skrattar bara jag tänker på det. Vet inte vad de är som händer ^^ Mår så bra! Jag kanske är hög på livet? Älskar att må såhär i alla fall!
 
PussPuss
 
/Fiia
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0