10 saker!

Hejsan!
 
10 saker du kanske inte visste om mig ;)
 
1. Är rädd för traktorer och spindlar
2. Jättesvårt att rensa bland saker och kläder
3. Använder väldigt fula svordomar och gör det ofta
4. Kuggade uppkörningen 1 gång och skrivningen 3 gånger
5. Min första bil va en folkvagn golf kombi -94
6. Är 5 % invalid
7. Är livrädd för att inte kunna få barn (upp till bevis)
8. Har alltid velat sjunga i en kyrka
9. Jag har suttit i fyllecell 2 gånger (inget jag är stolt över)
10. Jag och Sandra har harit vänner i 13 år
 
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Invalid? :O

Svar: Haha det stämmer! Har en skada på min rygg. Dom undersökte och sånt sen fick jag ett papper där det stod att jag va 5% invalid.
Sofia Nyberg

2013-01-16 @ 10:09:57
Postat av: Anonym

Gud vad sjukt :P hoppas träning och sånt funkar ändå

Svar: Ja det funkar men en del saker inom träning är svårare med en skadad rygg
Sofia Nyberg

2013-01-16 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0