26 timmar!

Hej!
 
Japp det är nästan exakt 26 timmar sedan jag åt senast. Hungern har övergått till illamående! Jag mår fan inte bra nu :( Det här är inte ett dugg roligt och jag vettefan vad jag ska ta mig till! Lägga in mig på psyket eller vafan? xD Försöker glömma honom men det går inte, försöker hata honom men det går inte heller! Spelar ju ingen roll om jag raderar allt som har med honom att göra heller, för han finns ju i både hjärna och hjärta... Varför träffar jag alltid fel? Varför träffar jag alltid dom som inte vill ha nåt? Eller inte med mig i alla fall. Varför duger inte jag och vad är det för fel på mig? Har så mycket gråt inom mig men håller det inne, känner mig svag när jag gråter! HATAR att känna mig svag. Det hemska är att ingen kan hjälpa mig, INGEN! :( Jag får sitta här och se på när livet rullar vidare. Fan man skulle bli nunna eller nåt liknande!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0