Älskar spontant!

Hej!
 
40 min på löpbandet och 5 min rodmaskin fick bli min träming för idag :D Sen gick jag ju till gymmet. Känns skönt att kunna skratta åt dom som mår skit idag ;) MOAHAHAH! Efter gymmet så gick jag hem till pappa en stund och på vägen dit så smsade jag med pusskillen. Han tyckte jag skulle komma och det ville ju jag med, men hade lovat pappa att vara barnvakt imorgon när han ska träna. Men när vi kom hem till pappa så va Challe där och hans flickvän, så dom kunde  vara barnvakt imorgon :D Så jag åker till Norrköping ikväll! MYS! Saknar pojken. Så nu är väskan packad och jag har fått i mig lite sallad och en proteinshake. Blir typ att sova drirekt när jag kommit fram.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
sommaren 2013 ska jag fan ha en snygg kropp! Ska köra stenhårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0