Annat spår!

Hej!
 
Fortfarande svårt att äta.. Tvingat i mig 2 mackor i alla fall och pepparkaksdeg. Hahaha usch! Fick tips om att äta sånt jag gillar men känner mig inte ens sugen på nåt :( Känner bara att magen behöver mat men är helt osugen på att äta. Vilka problem jag har! Och denna vecka har ju jag och Olivia planerat att vi ska äta och träna ihop. Undra hur det går med ätandet... Imorgon kommer min kära mor också och ska sova över. Hon vill ta hand om sin ledsna dotter. Söt mamsingen!
 
Har ännu inte kommit igång med att skriva ner 5 bra saker om mig själv... Känner mig otaggad på det just nu. Men ska börja när jag kommit mer i balans. Jag är fan stark! Det har jag alltid varit med jag är även känslosam och det är inget jag kommer ifrån.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Kan jag inte få den kille jag vill ha, så ska jag fan få den kropp jag vill ha! ;) Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0