Bättre förr!

Godnatt!
 
Ja jag kan faktiskt tycka att tv va bättre förr. Som barnprogram tex. Kollar jag på barnprogram med mina småsystrar som är snart 7 och snart 6 år så blir jag ju rädd! Små rosa kaniner eller katter som lär ut bäbisspråk. Hålla boll, kasta boll, åka sparken. Vad är det för språk? Man kan väl lära barnen rätt i alla fall? Vet inte hur mycket skitprogram dom kollar på. En del program är ju bra, typ dom som lär ut Engelska och sånt. Men jag tycker det mesta är trams. Som sommarlovsmorgon, dom brukar mest handla om att barn ska tävla mot varandra eller liknande. Sommarlovsmorgon och julkalendrarna va så myclet bättre förr! Tycker det va kul att dom hade mysteriet på greveholm nu senast men ändå, dom hade gjort om det så mycket. Sen undrar jag vart alla barnskådisar gömmer sig ^^ Skäms ju lite ibland. Säger inte att skulle va bättre men undrar vad dom går på när dom letar skådisar.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
Kommer ni ihåg Salve? Det gick 1997, kommer ihåg det som igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0