Bilder!

Hej!
 
Har hittat lite gamla mappar med bilder på datorn och jag blir ju chockad! Är det rimligt att ha så sjukt mycket bilder? Och det mesta är väl egobilder! HAHA! Men jag måste ta typ 10 bilder innan jag är nöjd sen orkar jag inte radera. Skulle behöva ta och rensa bland bilderna men jag är ju så blödig, hatar att radera! Det är ju minnen! Ne fyfan va hungrig jag är nu :( Och vad ska man äta då? Skulle va bra om någon kunde komma hit med lite fläskfilespett, klyftpotatis och beasås från kolgrillen ;) Ska nog va onyttig någon dag och göra egen kebabtallrik, gjorde ju det för ett tag sen. Och han så mycket godare det är! Man slipper det där flottet, eeeeuw för flott! HAhaha undra hur jag kunde gå från gamla egobilder till kebabtallrik... Ne magen behöver nog mat nu!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0