Byggpojkar!

Tjaa!
 
Japp då va det färdigjobbat för denna dag! Sitter och äter tortilla ostchips :O DUMMA DUMMA! Men blev så sugen när jag gick runt där i affären. Håller på att laga matlåda till morgondagen. Inskolning står på schemat! Så nervös att jag nästan skakar. Men efter det är det HELG! Med fett stora bokstäver ;) Fan va jag längtar! Någon som ska på puls på lördag? ;) Säg till isf!
 
Åhh dom kommer snart börja bygga om på gymmet, och jag betyder det? Jo byggpojkar! ;) Får se hur det går att träna när dom springer runt där. HAHH! Nej nu ska jag packa ihop väskan inför imorgon.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men hugo imorrn! dra dit istället, puls är ju inget kul bara massa småttingar ;)

Svar: Jaså! :) Har aldrig varit där. Kommer jag ens in där? HAhahah tillhör man inte småttingarna då när man är 21? ;)
Sofia Nyberg

2013-01-31 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0