Date med mig!

Hej!
 
Märks att jag är rastlös just nu va? Bloggar hela tiden... Men blev ju ingen träning ikväll och ingen Olivia som är här och lagar mat med mig. Ligger och kollar lite på tv. Kl 21 börjar Mia på Grötö, måste komma ihåg det. Hon är ju så underbar! MEN förut så satt jag och bläddra igenom tvkanalerna och fastanade på TV3. Hahah asså vad ska man säga? Programmet heter date med mig. Det är totalkopierat av halv åtta hos mig... Förutom att det är en tjej och 4 killar. Första avsnittet ska hon välja bort den minst intressanta och sen får 3 stanna kvar som hon ska gå på date med och sedan ska han bjuda henne plus dom 2 andra killarna på middag. Hon bestämmer sedan på en skala 1-10 hur bra daten och middagen va. Sen på slutet räknas väl poängen ihop eller nåt. Har inte sett sista avsnittet eftersom det är imorgon. Men den som blir "daten" får åka på en resa ihop med tjejen. Blir inte helt förvånad för nu gör man ju tvprogram om allt. Men hahahahah herre min gud!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0