En känsla!

Hej!
 
Åh va mysigt det va att träffa Madde igen! Umgås med henne på tok för lite. Det blir verkligen tjejsnack när vi sätter igång, killar, jobb och kläder. HAha! Är så glad för Maddes skull :) Hon ska flytta ihop med sin pojkvän i en jättefin lägenhet. Har inte sett den men den verkar helt underbar när hon pratar om den. Hon hade fått nycklarna igår och det bara lös om henne. Hon är en riktig glädjespridare den där tjejen. Men den känslan hon har nu har inte jag någon aning om hur den känns, bara hur den kan kännas. Verkar så spännande och mysigt att ha den känslan. Längtar tills jag får ha den :D Åhh tänk att få bo ihop med någon, verkar ju så fint!
 
Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå... FAn va tråkigt det är! Över en timma kvar innan jag ska åka. Lägenheten är i behov av att städas men har ingen lust till det. Ändå bara jag som ska vara här så ;) Födel men att bo ensam!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Bild från min första lägenhet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0